Thursday, June 7, 2007

Ichiban Kurai no wa Yoake Mae vol.10 (j-horror)




Ichiban Kurai no wa Yaoke Mae vol.10
("Darkest hour is before the dawn", osa nr. 10)

(r: Ataru Oikawa)

Tegu j-horror sarja ühe osaga. Iga sarja osa vaatab erinevat "juttu", kokku peaks suur puzzle tulema.

Horror on žanr mis mind ei paelu. Kuid otsustasin siiski selle ära vaadata, premise tundus huvitav ning Jun Natsukawa peaosas oli piisav põhjus selle DVD ostmiseks. Mis sest et tegu ainult ühe osaga suurest puzzlest. Tulemus - pettumus, minust ikka ei saa horror austajat.


Terviseks!

Pole liha ega kala. Üheltpoolt pole idol video, Juni keksimine on segatud mingisse igavasse jorusse mis peaks õudne olema (rõhk sõnal peaks). Puhta draamana aga jälle ei tööta, liiga idol videolik.

Näitlejad polnud kõige hullemad. Kõik olid nii enamvähem ok. Usun, et sisu võib suure puzzlena isegi töötada, kuid sellist "tükki" vaadates pole erilist rahulolu.

Pilt on ilus. Sari on omapärane selle poolest, et erinevates osades mängivad peaosi vähem või rohkem tuntud gravure idolid. Juba see ütleb sarja tooni ära. Jun Natsukawa peaosas ei paku mingeid üllatusi - imeilus nagu alati, kuid siililegi selge et ta pole siin oma näitlemisoskuse pärast (mis on parimal juhul keskpärane).

Ma lootsin saada siit hea horror drama, kuid sain hoopis keskpärase pool-drama/pool-idol video hübriidi. Järgminekord olen targem.

Hinnet ei pane.


Tore kleit, kuid vasakpoolne on ilusam.

5 comments:

Hauakaevaja said...

"From the creators of Tomie"....pärast selle lause lugemist peaks jube selge olema antud asja kvaliteedist. :D...mitte et ma Tomiet oleks näinud, aga kehv kehv film pidavat olema.

Trash said...

Tomies oli üks freaki teema aga muidu nõrk imho. Siiski ei saa sa aenea hinnata j-horrorit taas kohe suvalise käki järgi. Kuigi ka mina ei fänni pikkade mustade juustega kummitusi, on mõned asjad ikka vaatamist tasunud.
Jun Natsukawa´l on vist hea süda, sest minu silmale vähemalt ta veetlev jaapanlanna pole. Liiga kõhn ja kuidagi läänelik. : )
Mulle endale meeldib väga Jun Fubuki nii noorena kui nüüd juba küpse naisena. : )

aenea said...

Jah, õigus, üldistust j-horrori suhtes on ebaõiglane teha. Kuid ma nii lootsin, et tegu hea draamaga kus ka mingit horrorit sees sest premise meeldis mulle VÄGA. Just selline müsteerium mille lootsin, et on natuke horroriga vürtsitatud. Ärge nüüd naerma hakake, kuid näiteks mulle meeldib ameerika The Grudge. Sellel on omad vead, kuid ülesehituselt selline müsteerium kus maitseks natuke horrorit, on täitsa ok.

Kahjuks oli Ichibani puhul tegu tõesti käkiga.

Sellel pildil on Fubuki küll väga ilus. Natsukawa - erinevad maitsed, igatahes tal austajaid on - peaks olema Jaapanis üks edukamaid gravure idoleid. Murdnud edukalt ka TVsse, sagedane talkshowde külaline ja saatejuhte. DVDsid annab ka välja kiire tempoga. Aga eks paistab kui kauaks veel selles äris on - varsti aeg emaks ka saada, vanust juba 26. Välimus pole probleemiks, hoopis vastupidi, iga videoga on ta küpsemaks ja ilusamaks muutunud (võrdluseks 2007/01 ja 2004/07).

Hauakaevaja said...

A mulle meeldib üldse Inoue Mao Lihtsalt lummav. :P

Nonoh, kui The Grudge meeldib siis miks mitte võtta ette näiteks Ju-on 2? (see uuem versioon, mitte V-Cinema oma) :P

aenea said...

"Jun Natsukawa´l on vist hea süda"

Lihtsalt ei saa seda pilti postimata jätta - see illustreerib paremini kui tuhat sõna miks ma tema fänn olen :)
Jun