Sunday, August 19, 2007

Vahepealne vaikus

Pean vabandama, et blog on natuke liiga kauaks täiendamata jäänud. Loodetavasti mind täielikult ei unustata, sest juba praegu on mõned DVDd teel. Vahepeal sai üle hulga aja ka kinos käidud - "Transformers" - oli nagu oli, ootasin rohkemat (ei küündi Bay teiste filmide "Bad Boys" 1 ja 2 ning "The Rock" tasemele). Aga see selleks.

Ning ooteks uutele DVDdele kavatsen ma niipea kui mul võimalik ka ühe vanema DVD arvustuse kirjutada ning siia ülesse panna. Tähtaegu ei hakka panema.

4 comments:

Trash said...

Transformers - autod muutuvad robotiteks !!!!

Woho000 !!!

aenea said...

Igavusest ja huvi pärast arvutasin kokku ka palju ma DVDdele olen kulutanud:

Film - 5983 eek
Jun - 7437 eek

Pole paha :)

Trash said...

Ma vist olen umbes sama kokku aga kindlasti on mul diske rohkem, sest suuremosa on soomest eri säästukalt välja otsitud. 12 ja rohkem eurot on ikka harva välja käidud.

aenea said...

See vana filmi DVD arvustus jääb vist tulemata. Lihtsalt pole seda sees et midagi kirjutada.

Igatahes täna saabus uus filmi DVD kohale. Täna liiga väsinud, et vaadata, kuid kuna väljas hakkab juba kehvi suusailmu meenutama, siis loodan ehk millalgil sellel nädalal vaadata. Tegu on jõulufilmiga.

Kui filmi vaadatud saan, tipin kohe ka arvustuse ära (nagu mul tavaliselt kombes).