Saturday, July 28, 2007

Natuke numbritest ehk külastavuse statistika

Väike kokkuvõte minu blogi(de) külastavusest! Võibolla on teistel blogijatel ka huvitav numbreid võrrelda (ja mis seal salata, olen suur statistikafänn). Kuigi blogi hakkasin pidama aprilli lõpust, on mul külastavuse statistika alates 25.maist. Seega veidi üle 2 kuu.

Filmiblog

Mai - 72 (pageloads)
Jun - 313
Jul - 400

Jun DVD

Mai - 5
Jun - 49
Jul - 106

Huvitavam google otsingusõna - "sheep sex"!! Ei kurda, iga lugeja on teretulnud.
Olen kindel, et enamus filmiblogi külastavusest moodustavad teised blogijad (tänud teile). Ja muidugi sisse eksib ka niisama googeldajaid. Jun DVD saab oma jõu ainult googlest (Olen sellele 0 reklaami teinud, blogi on rohkem minu jaoks. Samas väike idee on viia infohulk uuele tasemele ja sellega ka külastajate arvu suurendada, mis suurendaks lehe promo ülesannet - mis ju põhimõtteliselt oleks selliste blogide peaülesanne).

Selge, et minu filmiblog ei pürgi sellele tasemele nagu Trash ja Fletchu - aga igatahes tänu neile lugejatele kes mul on, loodetavasti on mu arvustused huvitav lugeda ja ehk tekitavad ka teistes huvi.

5 comments:

Trash said...

Minu blogil on umbes 200 pageload´i päevas aga arvesse võtan vaid returning visitors´e ehk naasvaid IP aadresse kuna see näitab, et inimene käib siin tõesti lugemas aga mitte ei satu vaid otsingumootori kaudu korra klikkama. Naasvaid lugejaid on aga vaid 10-20 % külastajatest ( page loadidest ) , muud on nn. tühiklikid.
Sinu blogi käin korra päevas ikka kaemas. : )

aenea said...

Seda returning visitors numbrit ma ei taha eriti vaadata, sest paljudel on dünaamilised IPd.

Filmiblog saab mul googlest vähe liiklust. Ainus naljakas erand on Ichibani arustus. Sellele tuleb ikka nii 2-3 külastust iga teine päev, näiteks täna ka 3. Algus arvasin, et tulevad Jun Fubuki järgi, kuid "süüdi" on hoopis Natsukawa - nimelt on Fubuki pilt google pildiotsingus Jun Natsukawa nime all üks esimesi otsingutulemusi. Kahjuks nad tulevad kõik valesse blogi :P - täna võtsin ka Natsukawa pildi selle teema kommentaari alt maha, pole neil vaja seda näha.

fushi said...

Üsna pea (kui mitte juba praegu) muutuvad need numbrid üsna mõttetuks kuna blogi asuvad külastama ainult bittidest koosnevad botid, kes tahavad... midagi.

Mina olen su blogil teist korda. Ja Trashi omas olen seitse korda käinud.

aenea said...

Mul seda probleemi veel pole, vähemalt usun nii.

Trash said...

Minu arust on see botide teema väga üle pingutatud. 1,5 aasta jooksul on mind vaid 2 korda "rünnatud", mingi 10 postitust tuli kustutada, so what?
Boti kaitset peale ei pan, kuna see muudab kommenteerimise lugejaile tüütumaks.