Saturday, September 22, 2007

Veelkord "Kûchû teien"

Täna sai film uuesti üle pika aja üle vaadatud. Kes mäletab (või viitsib üle vaadata) kirjutasin filmist siin samal päeval kui blogi avasin. Mul on tavaks iga DVD puhul ka paari screencapiga kostitada, kuid selle filmi puhul selleni ei jõudnud. Nüüd parandan vea.

Esialgne arvustus on siin. Tagantjärele mõeldes on see minu üks parimaid arvustusi, üritan alati oma filmielamust võimalikult selgelt edasi anda ning siin on see väga hästi õnnestunud. Tegu ühe minu lemmikfilmiga ja väärt 5/5 hinnet mida ma filmile andsin.

Peretütar Mana

Perenaine Eriko ja tema ema Sacchin

Kaks filmi parimat stseeni - "tore perekondlik õhtusöök" ja...

... "mis on kotis?" :)

2 comments:

Trash said...

See perekonna laua taga istumise screen meenutas Oshima jap-kino ülevaadet kus viiekümnendate filmides istuti veel kombekalt laua taga aga kuuekümnendatel jaapani kino muutus ja noored vihased mehed tulid ja lükkasid laua ümber. See oli nii ilmekas näide mis vist minu tekstina jääb veits arusaamatuks. : )

aenea said...

Siin filmis kisub asi tuliseks, kuid lauad õnneks/kahjuks ei lenda. :)