Saturday, July 14, 2007

Ad Lib Night (2006)

Ad Lib Night
(r: Lee Yun-Gi)

Minu esmatutvus Korea kinoga.

Tüdruk istub pargipingil, kaks meest vaatavad teda salapäraselt. Nad vaidlevad omavahel kas tüdruk on see kes fotol mis neil käes on. Lõpuks nad lähevad tüdruku juurde ja küsivad kas ta on Ko Myungeun. Tüdruk eitab viisakalt. Mehed küsivad uuesti kas too on kindel. Tüdruk eitab veelkord ning hakkab ära minema.

Mehed jooksevad talle järele ning paluvad tüdrukult ühte teenet. Nimelt pildil oleva tüdruku isa kes elab kauges väikelinnas on suremas vähki ning neil pole enam aega järel. Mehed küsivad kas tüdruk on nõus üheks päevaks näitlema surmasuus mehe kadunud tütart. Tütar on 10 aastat jooksus olnud ning vaevalt surev morfiini mõju all olev vanamees aru saab et tegu pole õige inimesega. Peale mõningast veenmist on tüdruk nõus ning nad asuvad teele.

See on filmi esimesed 10 minutit. Rohkemat ma sisust ei maini. Ütleb vaid et ma spoilisin ennast ära ning kuigi see minu vaatamisnaudingut ei rikkunud, soovitan ma spoileritest hoiduda. Film on seda väärt.

Filmil on selge low-budget indie hõng juures, filmitud HD kaameraga 10 päeva jooksul. Väga ilus film, omapärane minimalistlik pilt. Mulle väga meeldis.

Hyo-ju Han peaosas on suurepärane, fantastiline (rääkimata sellest et on imeilus). Väga mõjust esitus kurvade silmadega tüdrukuna. Oma osa selles oli kindlasti ka väga hästi kirjutatud käsikirjas. Ning ka teised osalised olid oma ülesannete kõrgusel.

Olen lugenud et paljude arvates on filmi nõrgim koht keskpaik, mis kisuvat igavaks. Saan sellest aru, kuid vähemalt minul igav ei hakanud. Iga stseen tõi midagi uut esile. Film on väga aeglane, ja keskpaigas võetakse veelgi tempot alla, kuid mulle see istub (nagu oli ka "Sukida" puhul). Samas ei pruugi kõigile sobida. Eks igaühel ole oma maitse.

Hindeks läheb nõrgemapoolne 5/5. Sellised filmid on vesi minu veskile ning mul ei tulnud pettuda.

Hyo-ju Han

2 comments:

Trash said...

Olen vaadanud filmi algust aga kuna tegu oli digifilmiga, polnud jaksu edasi tsekata. eKS ÜKsPÄEV peaks lõpuni vaatama.

aenea said...

Pean algust vaieldamatult filmi parimaks osaks, eriti veel minu kirjeldatud avastseeni. Suurepäraselt kirjutatud ja perfektselt teostatud näitlejate poolt.