Sunday, December 9, 2007

Birthday Boy (2004)

Birthday Boy
(r: Sejong Park)

Loodan, et saan järgmisel nädalal uued filmid kätte ning siin ka arvustuse kirjutada (mõlemad on jaapani toodang). Seniks aga vaatasin ära Sejong Parki lühianimatsiooni "Birthday Boy", mille pikkus koos lõputiitritega on 9:17min. Film oli lisana "Who's Camus Anyway" ingliskeelsel DVDl.

Aasta 1951, Korea sõda. Väiksel Manukil on sünnipäev ja ta mängib õues unistades elust sõjarindel, kus tema isa sõdur on. Koju jõudes avab ta sünnipäevakingi, mis muudab tema elu. See on vabas tõlkes tõlgitud ingliskeelsest sisukokkuvõttest.

Ma ei ole lühianimatsiooni suur austaja, kuigi see on ka žanr mida ma olen väga vähe näinud. Antud lugu mulle päris meeldis, vahelduseks hea. Jätan hinde panemata. Lisan vaid seda, et animatsioon nomineeriti 2005 aastal lühianimatsioonide Oscarile.

Manuk

1 comment:

Trash said...

Tuletasid meelde, et mul jäi ka viimati vaadatud filmi dvd-l olev boonusanimatsioon nägemata. Unustasin täiega. : )