Monday, May 21, 2007

The Girl Who Leapt Through Time (2006)

Toki wo kakeru shojo
(r: Mamoru Hosoda)

Tänu Trashi soovitusele vaatasin selle anime ära. Ja tal oli täielikult õigus - lausa loodud minu jaoks.

Kogu kunstiline pool oli suurepärane. Animede puhul on paljutki kinni maitses, mõnele meeldib üks stiil, teisele teine. Mulle sobib see suurepäraselt, alustades taustadest ja lõpetades animatsiooniga.

Heli pool ei jäänud filmi teistele osadele grammigi alla, hoopis vastupidi. Suurepärane soundtrack. Sellega seoses tooksin välja ühe oma lemmikstseeni ja selleks on algus. Rõõmsalt hoogne.

Armas film. Lausa loodud minu maitsele. Nagu Trash ise ka mainib - just õige kogus põnevust, romantikat ja draamat.

Ainus negatiivne asi minu jaoks on ulmeline pool. Mitte et see halb oleks, ja taipan et see on üheks alusideeks, kuid kuidagi üleliigne tundus. Aga see on rohkem tähenärimine kui tõeline viga.

Hindeks tugeva 4/5. Võibolla võiks isegi 5 palli panna, kuid miski hoiab mind tagant. Olen siin blogis praeguseks kahele filmile 5 palli andud, see anime nendeni ei küündi. Kuid tugev 4.

1 comment:

Trash said...

Sel hetkel kui see ulmeline moment tuli oli küll põnev aga eks jah, oleks võinud ka olemata olla.