Friday, May 25, 2007

Internetipoed

Väike tagasiside internetipoodidest kust DVDsid ostan. Võibolla on mõnele abiks, eriti kui plaan mingist Aasia poest midagi soetada. Tegemist on minu isikliku kogemusega/arvamusega, see et ma midagi kiidan või laidan on ainult minu vaatenurgast, paljudel teistel võivad olla hoopis vastupidised kogemused.

CDJapan. Isegi kui välja jätta Jun DVDde ostud (mis ma kõik sealt ostan), on see pood minu ostunumbrite poolest kindel nr1. Olen poega väga rahul. Hinnad on normaalsed, kõik on lihtne ja arusaadav. DVDd on korralikult pakitud, kõik on väga tipp-topp. Mina olen väga rahul. Lisaks on neil EMS kiirpost väga odav, näiteks pakk mis tuleb Jaapanist siia 180 krooniga läheks teistpidi liikudes maksma üle 600 krooni (ju neil siis hea leping Jaapani postiga).

YesAsia.com. See peaks olema tuntuim Aasia DVDde pood, kuid olen seda ainult 2 korda kasutanud. Esimene kord õnnestus kõik hästi, kuid teisel korral ei tahtnud YesAsia minu Ühispanga U-kaarti tunnistada. Juba tellimuse katkestamine oli omajagu jändamine. Tundub, et DVDde hinnaklass on pügal kõrgem kui CDJapan'is, kuid selle teeb tasa postitasu puudumine tavalise lennuposti puhul.

Play-Asia.com. Paistab, et enamjaolt mängude pood, kuid valikus on ka DVDd (isegi Iidolite omad). Olen vähe kasutanud, kuid rahule jäänud. Hinnad on erinevad - Jaapani reliise saab tavaliselt teistest poodidest odavamalt (mis ka mõistetav kuna pood asub HK'is), kuid HK valik on siin väga hea.

SensAsian.com. Olen selle poe kohta lugenud päris karme hinnanguid, ja ei saa just vastu vaielda. Olen ostunud ainult 1 korra ja viimaseks see arvatavasti jääbki. DVD jõudis õnnelikult kohale, kuid see info mis pood jagab on puudulik - alustades sellest, et nad ei pruugi postitamispäeva õigesti öelda ja lõpetades sellega, et nad ei andnud mulle paki tracking numbrit ja valetasid transpordifirma kohta (FedExi asemel oli tavaline EMSi kiirpost).

eThaiCD.com. Seda Tai poodi olen 1 kord kasutanud, ja kuna pakk tuli õnnelikult kohale siis pole midagi kurta. Ärge võtke seda kui soovitust, vaid lihtsalt kui fakti.

Amazon.co.jp. Tüüpiline Amazon, siit leiab kõike. Hinnad on odavad, kuid selle neutraliseerib kallis postikulu (valikus ainult DHL kiirpost). Olen ainult ühe kauba sealt ostnud, sest lihtsalt polnud muud paremat alternatiivi.

Amazon.com. Sellest pole vaja vist midagi kommenteerida. Kui millegi kallal nuriseda, siis ma pole täielikult rahul pakendiga. Viimased DVDd pole üldse mullkilesse pakitud näiteks. Aga see rohkem tähenärimine.

Ongi kõik! Ütlen veelkord - see on ainult minu kogemus nende poodidega. Mina olen küllaltki kahtlev igasuguste tundmatute poodide vastu, alati on mõtekas teha põhjalikum uuring kas vastav pood on usaldatav või mitte.

1 comment:

Hauakaevaja said...

Hilised tänusõnad selle ülevaate eest! Yesasia hinnad on küll mõnel asjal kergelt masohhistlikud.